Prekių grąžinimo sąlygos
Nekokybiškos prekės grąžinamos arba keičiamos naujomis. LR vartotojų teisių numatyta tvarka.
- Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija ar nekokybiška prekė.
- Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
- Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio - padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
-
Grąžinimas galioja 14 dienų. Praėjus 14 dienų nuo prekių įsigijimo grąžinti už prekes sumokėtų pinigų negalėsime.
-
Grąžinamos prekės turi būti neatidarytos, originaliame įpakavime, tokios pačios būklės, kurios buvo įsigyjimo metu.
-
Norint atgauti už prekes sumokėtus pinigus, būtina pateikti pirkimo kvitą arbą kitą pirkimą įrodantį išrašą.
-
Tam tikrais atvejais yra galimas tik dalinis lėšų sugrąžinimas. Jeigu prekė yra grąžinama ne originalioje pakuotėje arba pažeista ne dėl mūsų kaltės, arba jeigu prekė grąžinama vėliau negu per 14 dienų po įsigįjimo.
Lėšų grąžinimas (jeigu taikomas)
- Patikrinę grąžintą prekę mes jums atsiųsime pranešimą patvirtinantį, kad gavome jūsų grąžintą prekę. Mes tai pat informuosime jus apie priimtą sprendimą grąžinti arba negrąžinti jums pinigus. Jeigu grąžinimas bus patvirtintas, lėšos bus automatiškai pervestos per 14 dienų į jūsų sąskaitą arba būsite informuoti apie lėšų grąžinimo būdus.
- Vėluojančios grąžintos lėšos (jeigu taikoma)
- Jeigu negavote grąžinamu lėšų po to, kai buvote informuoti, jog nuspręsta jas jums grąžinti pirmiausia dar kartą pasitikrinkite banko sąskaitą. Jeigu tai jau padarėte susisiekite su jūsų kortelę administruojančia kompanija, kartais prireikia šiek tiek laiko, kol lėšos keliauja iš vieno banko sąskaitos į kitą. Jeigu jau tai padarėte susisiekite su banku, kuriame turite savo sąskaitą. Atlikę visus šiuos veiksmus susisiekite su mumis el. paštu info@fortivitum.lt.
Išparduodamos prekės (Jeigu taikoma)
- Gali būti grąžinamos lėšos tik už įprastinės kainos prekes, lėšos už išparduodamas prekes nėra grąžinamos.
- Prekių apkeitimas (Jeigu taikoma)
- Mes pakeičiame prekes kitomis tik tuo atveju jeigu jos turi defektų arba yra pažeistos. Jeigu jums reikia pakeisti jas tokiomis pačiomis prekėmis susisiekite su mumis el. pašto adresu info@fortivitum.lt
Dovanos
- Jeigu prekė pirkimo metu buvo pažymėta kaip dovana ir atsiųsta tiesiai jums, gražindami prekę atgausite dovanos vertės kreditą. Dovanų sertifikatas bus jums išsiųstas kai grąžinama prekė pasieks mus.
- Jeigu prekė pirkimo metu nebuvo pažymėta kaip dovana, arba dovanos teikėjas atsisiuntė prekę sau, kad galėtų vėliau įteikti jums, mes grąžinsime lėšas dovanos teikėjui ir jis sužinos apie jūsų atliktą grąžinimą.
Pristatymas
Norėdami grąžinti prekes, siųskite jas šiuo adresu
UAB Fortivitum LT
Gedimino prospektas 26-11, LT-01104
Vilnius, Lietuva
- Visų su siuntimu susijusių išlaidų apmokėjimas yra jūsų atsakomybė. Siuntos išlaidos nėra grąžinamos. Jeigu atgausite lėšas už grąžintas prekes, siuntos kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos sumos.
- Priklausomai nuo jūsų gyvenamos vietos keičiamų prekių pristatymo laikas gali skirtis.
- Siunčiant prekes virš 75 eur. vertės rekomenduojame nauduoti registruojamąsias siuntos paslaugas arba įsigyti siuntos draudimą. Mes negarantuojame, kad jūsų grąžinamos prekės mus pasieks.
Mes nekokybiškas prekes keičiame iškarto ir varotojui nieko tai nekainuoja.
Bet, vartotojas turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. 3. Čia nuoroda į Elektroninę ginčų sprendimo platformą ec.europa.eu/odr/ kurią privaloma talpinti visose el. parduotuvėse. Nuoroda yra matoma ir lengvai prieinama (Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 524/2013, 14 str.).